Az esküvőnk színe

Ha van dolog, amit nagyon hamar eldöntöttem az esküvő kapcsán: a színeket. A Kedvesem azt mondta, rám bízza a dolgot, én pedig kapva kaptam az alkalmon, hogy nem az az árnyalatokról csevegő típus. 

Lila és fehér. Már akkor tudtam, mikor megláttam a helyszínt. És nem, nem vagyok Újpest drukker. :)
Később utána néztem a lila szín jelentésének és még inkább megbizonyosodtam róla, hogy ez lesz a mi színünk. Mivel a kék és a piros keverékéből jön ki, egy egyszerre energikus és nyugtató színről beszélünk. Pontosan ilyenek vagyunk mi is a kapcsolatunkban. Egy esküvőn sem jöhet rosszul, ha egy megerősítő szín van jelen a rendezvényen. :)

Ráadásul mindketten imádjuk a levendulát, szóval nem kérdéses, hogy ez lesz a mi színünk. Lassan elkezdek majd dekoráción is agyalni. Erről majd egy következő posztban!